BCD = Bultcirkel diameter. Mät bultcirkeln på det sätt som bilderna visar.
ET = Om inpressningsdjupet / ET är 0 (noll, neutral) betyder det att däckets mittpunkt är monterad i linje med hjulnavets monteringsyta, se bild.
6ply eller 6PR= Däck med 6ply har 6 syntetiskt tygcord lager och är bra till husvagn och släp med mindre vikt. 10ply eller 12ply är mycket hårda däck och har nästan ingen "gummifjädring" så hela fjädringskraften kan komma att belasta fjädrar och chassi onödigt mycket.
Fälg: 4.00-9 Gripen svetsad silver 5-80-115 (Nytillverkad fälg)
Däck: 6.00-9". 6ply High speed. Bredd=165mm. Lufttryck 4,4bar (Däck)
Fälg: 9tum stålfälg med 5x114 i BCD och ET=0
Däck: 6.00-9". 6ply High speed. Bredd=182mm. Lufttryck 4bar (Däck)
Fälg: 5 1/2"-13" (Opel kryssfälg) med 4x100 i BCD och ET=37
Däck: 155/13"
Fälg: 4.00-9 Gripen svetsad silver 5-80-115 (Nytillverkad fälg)
Däck: 6.00-9". 6ply High speed. Bredd=165mm. Lufttryck 4,4bar (Däck)
Fälg: 9tum stålfälg med 5x114 i BCD och ET=0
Däck: 6.00-9". 6ply High speed. Lufttryck 4bar
Fälg: 9tum stålfälg med 5x114 i BCD och ET=0
Däck: 6.00-9". 6ply High speed. Bredd=182mm. Lufttryck 4bar (Däck)
Fälg: 9tum stålfälg med 5x114 i BCD och ET=0
Däck: 6.00-9". 6ply High speed. Bredd=182mm. Lufttryck 4bar (Däck)
Fälg: 9tum stålfälg med 5x114 i BCD och ET=0
Däck: 6.00-9". 6ply High speed. Bredd=182mm. Lufttryck 4bar (Däck)
Fälg: 9tum stålfälg med 5x114 i BCD och ET=0
Däck: 6.00-9". 6ply High speed. Bredd=182mm. Lufttryck 4bar (Däck)
Fälg: 9tum stålfälg med 5x114 i BCD och ET=0
Däck: 6.00-9". 6ply High speed. Bredd=182mm. Lufttryck 4bar (Däck)
Fälg: 5 1/2"-13" (Opel kryssfälg) med 4x100 i BCD och ET=37
Däck: 155/13"
Lufttryck: 2,6 bar
Fälg: 5 1/2"-13" (Opel kryssfälg) med 4x100 i BCD och ET=37
Däck: 175/13"
Lufttryck: 2,9 bar
Fälg: 5 1/2"-13" (Opel kryssfälg) med 4x100 i BCD och ET=37
Däck: 175/13"
Lufttryck: 3,4 bar
Fälg: 5 1/2"-13" (Opel kryssfälg) med 4x100 i BCD och ET=37
Däck: 155/13"
Lufttryck: 2,5 bar